Geoblog.pl    micwasik    Podróże    Ameryka Południowa 2008    Argentina. El Chocon

Argentina. El Chocon

Argentyna
Argentyna, Villa La Angostura

24.04.2008 (czw.)
Villa La Angostura

Tego dnia po wspomnianym w poprzednim wpisie spotkaniu z Łosiami, ruszyliśmy do miejscowości Villa La Angostura, położonej ok. 100 km na północ od Bariloche. Wzięliśmy miejski autobus, który wywiózł nas 15 km za miasto i tam złapaliśmy stopa do tej malej, ale jak się później okazało, uroczej miejscowości. Wylądowaliśmy tam ok. 19, kiedy zaczynało być już naprawdę ciemno. Przez ok. 3 godziny włóczyliśmy się po mieście zachwycając się malowniczymi drewnianymi domkami, zajadając słodkości z pobliskich czekoladerii (:D). Ok. 22:00 wzięliśmy autobus jadący w pobliże campingu. Dotarliśmy tam już zupełnie po ciemku. W pobliżu zatoki, z widokiem na oświetlone miasto. Ponieważ właścicieli campingu ni widu ni słychu, uznaliśmy, że jest on zamknięty. Rozbiliśmy namiocik i zakładając nasze komplety nocne (dwie pary spodni, polar, kurtka, czapka i śpiwory) udaliśmy się na zasłużony spoczynek ;).